تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شهیدخبر(شهیدنیوز): وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران،نگهداری ازمرزها و یکپارچگی سرزمین ایران است و درکنارنیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نیروهای مسلح کشورمان را تشکیل می دهد.
  

سرهنگ حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در یادداشتی به مناسبت سالروز ارتش به وظایف و اهداف ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف پرداخت و نوشت: اهداف جمهوری اسلامی ایران عبارتند از نگهداری، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران خارج از قلمرو کشور در دریای خزر، خلیج‌فارس، دریای عمان، رودخانه‌ها و معادن، یاری به ملل مسلمان یا مستضعف غیرمعارض با اسلام در جهت دفاع از سرزمین‌های مورد تهدید یا اشغال نیروهای متجاوز، در صورت درخواست ملل مزبور. راهبرد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم عبارتند از: اسلامی بودن: در تمام شئون ارتش، اصول اسلام حاکم است. ولایی بودن: ارتش جمهوری اسلامی ایران، زیر نظر رهبر معظم انقلاب –ولی‌فقیه- می‌باشد و طبق فرمان ایشان، عضویت و وابستگی ارتش و اعضای آن در کلیه نهادها و تشکل‌های سیاسی ممنوع است. مردمی بودن:نیروهای مسلح، همواره در کنار مردم و در جهت مصالح مردم کار می‌کنند، تجهیزات ارتش در زمان صلح، تا حدی که به توان نظامی‌اش آسیبی نرساند، برای سازندگی، امداد، تولید و خدمت به مردم به کار گرفته می‌شود. خود کفایی:نیروهای مسلح با بهره‌گیری از تمام توان خود جهت رسیدن به خودکفایی در کلیه زمینه‌ها تلاش می‌کند. انضباط: نیروهای مسلح باید با ایجاد انضباط معنوی و وضع قوانین عادلانه و منطقی و ایجاد سازوکارهای تنبیه و تشویق، زمینه اجرای کامل دستورها را فراهم می‌کنند. سادگی: در نیروهای مسلح، تمامی طرح‌ها و زمینه‌ها باید با رعایت اصل سادگی و جلوگیری از تشریفات و سازوکارهای غیر ضرور انجام گیرند. اقتدار:نیروهای مسلح باید از آنچنان اقتدار و آمادگی برخوردار باشند که جرات حمله را از دشمن سلب کنند. برای دفاع بودن:نیروهای مسلح، با تمام توان خود، دشمن را از حمله باز می‌دارد و به کشورها و مللی که از آن تقاضای کمک کنند، یاری می‌رساند ماموریت‌ها و وظایف این نهاد هم عبارتند از: آمادگی و مقابله با هرگونه تجاوز نظامی علیه استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران و منافع کشور، همکاری با نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، برای مقابله با اشرار، یاغیان، قاچاقچیان، تجزیه‌طلبان و جریان‌های برانداز، آمادگی جهت همکاری با سپاه پاسداران، در کمک به ملل مسلمان و مستضعف غیر معارض با اسلام در دفاع از خود، کمک به دولت جهت سازندگی، آموزش، بهداشت و خدمت به مردم، سازماندهی، آموزش و تجهیز و گسترش نیروهای زمینی، هوایی و دریای جهت انجام ماموریت‌های محوله، تلاش مداوم جهت حفظ ارزش‌های اسلامی داخل ارتش، آماده کردنمردم جهت دفاع نظامی از کشور و نظام اسلامی، کمک به سپاه پاسداران برای آموزش اعضای آن نهاد، اقدامات لازم جهت نیل به خودکفایی در عرصه دفاعی،کسب اطلاع از اوضاع و احوال منطقه و جهان و ارزیابی مستمر تهدیدات بالقوه و بالفعل، حفظ مسائل امنیتی در درون ارتش و وزارت دفاع، ایجاد همکاری با سپاه پاسداران در مواقع ضروری می‌باشد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ پنج شنبه 31 فروردين 1396 ] [ 15:0 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2632
بازدید کل : 84199
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->